Usilujeme o to, aby se naše společnost stala vyhledávaným certifikačním orgánem v oblasti akreditované certifikace a výrobků. Pro naplnění požadavků zákazníků, využíváme znalostí a zkušeností našich pracovníků a klademe důraz na profesionalitu, zdvořilost a spolehlivost a dále na:
- nestrannost a důvěrnost při provádění certifikačních činností
- odpovědnost a objektivitu činností při provádění certifikace u našich zákazníků
- odbornost auditorů
- otevřenou komunikaci mezi klienty, naší společností a auditory v rámci pracovních setkáních a při řešení zpětných vazeb od zákazníků
- vytvoření dostatečných zdrojů na pokrytí nezbytných požadavků na zajištění fungování společnosti v oblasti pracovního prostředí, infrastruktury i řízení lidských zdrojů
Zásady při stanovení politiky kvality
Systém řízení kvality je provozován v souladu se zněním mezinárodních norem ISO/IEC 17021-1 a ISO/IEC 17065 a souvisejícími předpisy Českého institutu pro akreditaci.
- odpovídá záměrům naší společnosti
- obsahuje závazek k plnění požadavků na neustálé zvyšování efektivnosti zavedeného systému řízení
- poskytuje rámec pro stanovování a přezkoumání cílů kvality
- je ve společnosti sdělována a pochopena – toto je uplatňováno formou školení a zveřejnění na webových stránkách
- pravidelně přezkoumávána – minimálně jednou za rok v rámci přezkoumání vedením – z hlediska neustálé vhodnosti
Vyjadřuje se k:
- důvěrnosti informací získaných v průběhu auditu
- odborné způsobilosti interních i externích pracovníků
- odpovědnosti za všechny své certifikační činnosti
- otevřenosti – jako k zásadě, poskytovat přístup veřejnosti k příslušným informacím
- reakcím na stížnosti
Rovnost a diskriminace
Hlásíme se k zásadě rovnosti v každé oblasti své činnosti. Vynakládáme veškeré úsilí k prevenci diskriminujícího nebo nerovného zacházení, a to vůči svým zaměstnancům, dodavatelům a uživatelům jejich služeb bez ohledu na pohlaví, rasu, etnický původ, náboženské přesvědčení, věk, sexuální orientaci nebo handicap.