Systém managementu kvality (QMS)
Norma ISO 9001 specifikuje požadavky na systém managementu kvality. Výhodou je její jednoduchost, univerzálnost a aplikovatelnost na různé obory podnikání v oblasti výroby i služeb.
Efektivně zavedený systém řízení kvality zlepšuje výkonnost podniku, je zárukou zajištění kvality pro zákazníky a obchodní partnery.
Základními požadavky je zavést, dokumentovat, uplatňovat a udržovat systém managementu kvality, neustále jej zlepšovat a posilovat konkurenceschopnost. Způsobilost zavedeného systému lze dokládat certifikátem v rámci výběrových řízení.
Přínos zavedení a certifikace normy pro organizaci
- zvýšení konkurenceschopnosti
- zavedení pořádku a systémového přístupu do všech firemních činností
- zprůhlednění firmy pro zákazníka, vlastníka, vedení i zaměstnance
- podstatné zvýšení důvěryhodnosti firmy a tím snadnější pronikání na nové trhy v EU
- stabilizace dosahované úrovně kvality v čase i sortimentu poskytovaných produktů
- snadnější zapracování a zapojení se nových pracovníků k plnění cílů společnosti
- řízené ovlivňování trendů v kvalitě produktů
- vytvoření základu pro další zlepšování kvality a tím úspěch v konkurenčním boji
- vzájemně výhodné obchodní vztahy
Neváhejte nás kontaktovat